2.5/5
2 beoordeling
-
Consumer Gepubliceerd op 23/12/2022Aankoopdatum: 29/11/2022
Je ne sais pas je ne l’ai jamais reçue
Vertalen Origineel bericht bekijkenKlantenservice EminzaHallo, Het spijt ons voor het probleem dat u ondervindt met de vervoerder. Onze dienst na verkoop heeft een voorstel gedaan om uw bestelling opnieuw te verzenden, zodat uw bestelling u zo snel mogelijk bereikt. Wij wensen u een goede ontvangst van uw bestelling. Tot ziens, Het Eminza-team
Bonjour, Nous sommes navrés du problème que vous rencontrez avec le transporteur. Notre SAV vous a fait un proposition de réexpedition de commande afin que votre commande vous arrive au plus vite. Nous vous souhaitons une bonne récpetion de votre commande. A bientôt, L'équipe Eminza
-
Simona Gepubliceerd op 01/12/2022Aankoopdatum: 04/11/2022
Bellissima
Vertalen Origineel bericht bekijken