FAQ – Leveringen en Covid-19
- Worden de leveringen gehandhaafd?
Ja, leveringen door PostNL en DPD worden gehandhaafd. Alleen de leveringen door VanDuuren transport van bepaalde omvangrijke artikelen hebben momenteel vertraging opgelopen. Leveringen bij afhaalpunten zijn op dit moment opgeschort. Voor België is tevens levering met Mondial Relay voorlopig niet mogelijk.
- Wat zijn de levertijden?
Het hangt af van de items. Voor PostNL, DPD en VanDuuren transport wordt op elk product een geschatte levertijd vermeld. Maar er kunnen echter wel vertragingen optreden zoals vermeld op de websites van PostNL en DPD.
- Waarom wordt er bij het artikel dat u wilt bestellen geen leverdatum weergegeven?
Als de leveringsdatum van het artikel dat u wilt bestellen niet wordt weergegeven, betekent dit dat de levering van dit product op dit moment niet beschikbaar is. Dit is het geval voor een aantal omvangrijke artikelen. U kunt echter wel een artikel reserveren door een bestelling te plaatsen. Het artikel wordt dan voor u gereserveerd en wordt bij ons bewaard totdat er weer een transporteur beschikbaar is om dit product te leveren.
- Hoe breng ik een artikel terug dat niet naar mijn zin is?
Maakt u geen zorgen, voor Nederland kunt u uw artikel gewoon afgeven bij een PostNL punt en voor België weten wij dat de relaispunten op dit moment gesloten zijn. Wij hebben daarom het retourtermijn verlengd tot 90 dagen vanaf de datum van levering van uw artikelen. Zodra de Relaispunten weer open zijn, kunt u uw retourbon afdrukken en uw artikel via uw account bij het dichtstbijzijnde Relaispunt (met uitzondering van volumineuze artikelen) afgeven.
- Hoe haal ik een bestelling op die in een afhaallocatie / relaispunt staat?
Na de beschermingsmaatregelen van de staat zijn sommige afhaallocaties momenteel gesloten en in België zijn alle relaispunten gesloten. Pakketten die voor de sluiting zijn ontvangen, worden door het relaispunt bewaard in afwachting van hun heropening. U kunt uw pakket ophalen zodra de relaispunten weer open mogen.
- Kunnen we contact opnemen met de klantenservice?
Onze klantendienst blijft tot uw beschikking. Wij zijn van maandag tot en met vrijdag per e-mail bereikbaar en ook via de telefoon van 9:00 tot 12:30 uur en 13:30 tot 17 uur op 085 2082969. Ons team zal proberen u zo snel mogelijk te antwoorden. Onze after-sales service is ook beschikbaar, maar verzoeken om verzending van nieuwe onderdelen onder productgarantie kunnen pas worden gedaan nadat de gangbare voorzieningen zijn hersteld.
- Welke maatregelen heeft u genomen om klanten en medewerkers te beschermen tegen Covid-19?
Vanaf het begin van de lock-down hebben we de gezondheidsmaatregelen van de WHO nauwgezet gevolgd. Waar mogelijk wordt thuisgewerkt, voor de anderen worden uitzonderlijke maatregelen getroffen, zoals het dragen van maskers, het respecteren van veiligheidsafstanden en het verstrekken van hydro-alcoholische gel.
Onze transportpartners leveren contactloos (het plaatsen van het pakket voor de deur zonder handtekening of direct in de brievenbus).