Eminza maakt gebruikt van cookies om het bezoek en winkelen op onze webshop te personaliseren en gemakkelijker te maken naar gelang uw preferenties. Door verder te klikken op onze website, accepteert u hun gebruik."

Klik hier voor meer informatie

Online hulp

Goedenavond, Kan ik u helpen?

Vaak gestelde vragen

Hoe kan ik retourneren?

Gemakkelijk en gratis*! U heeft 14 dagen (vanaf de datum van bezorging of ophaling van uw pakket) om artikelen te retourneren en u te laten terugbetalen. Ga naar uw account, kies de betreffende bestelling en klik op « Retourneren ». Print de retourbon en lever het pakket bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt af.
*Voor het retourneren van grote of omvangrijke artikelen die met transport Van Duuren werden bezorgd, kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Gelieve ermee rekening te houden dat wij voor deze retourzendingen een vergoeding aanrekenen.

Waar is mijn bestelling?

Zodra uw bestelling gevalideerd is, sturen wij u een bevestigingsemail. Daarna wordt uw bestelling klaargemaakt en aan de transporteur gegeven. U ontvangt dan een tracking mail met een link om zijn traject te volgen.
Om dit te doen, log in op uw account, kies de betreffende bestelling en klik op « Volg mijn bestelling » . U wordt doorgestuurd naar de website van de transporteur waar u real-time informatie vindt over de lokalisatie van uw pakket.

Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

Als uw bestelling is geregistreerd (na betaling) is het helaas te laat! Niettemin, het is nog mogelijk om deze te annuleren binnen de eerste 30 minuten na de registratie door telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice op het nummer 085 208 29 69 van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 13:00 uur en van 14:00 tot 17:00 uur (behalve Franse feestdagen).

Kan ik van een promotie code profiteren?

Regelmatig bieden wij promotiecodes aan op de Eminza website. Vergeet niet om u te abonneren op onze nieuwsbrieven om via uw e-mail voordelen en leuke ideëen te ontvangen!

Ik heb een probleem met de bestelling die ik ontvangen heb

U heeft een probleem met de bezorging, een artikel ontbreekt in uw pakket? Onze dienst Naverkoop is er om u te begeleiden en snel uw probleem op te lossen. Een artikel is beschadigd of is niet wat u besteld hebt? Stuur het terug via de procedure retourneren of neem zo snel mogelijk contact op met onze dienst Naverkoop.

Ik heb een informatie over de artikelen nodig

Op de hele website, vindt u gedetailleerde productfiches: omschrijving, technische informatie, materiaal, afwerking, gebruikaanwijzingen, inrichting tips... Als u toch nog meer informatie wilt verkrijgen, aarzel dan niet om onze klantenservice te contacteren.

Ik kan mijn bestelling niet doen

Om een bestelling te plaatsen, hoeft u slechts de artikelen aan uw winkelmandje toe te voegen. Kies hierna de bezorgingmethode en betaal uw bestelling. Indien u een probleem ondervindt, aarzel dan niet om onze klantenservice te contacteren.

Waar vind ik mijn factuur?

Om milieuvriendelijke redenen printen wij geen papieren factuur af om in het pakket te plaatsen. Derhalve, log in op uw account, kies de betreffende bestelling en klik op « Bewerk de factuur».

Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

Omdat u het recht heeft op een maximum van veiligheid tijdens uw betalingen, hebben wij de beste aangepaste oplossingen ingevoerd. U kunt uw aankopen betalen met een kredietkaart; MasterCard en VISA (met 3D Secure authenticatie), Paypal en iDeal Online Overschrijving!

U vindt het antwoord niet?

Kies een van de onderstaande onderwerpen naar gelang van uw behoeften.

En nu? ?

U heeft niet gevonden wat u zocht ?

Neem contact op met onze klantenservice

Van maandag tot vrijdag belooft ons team
snel en precies antwoord te geven
op uw verzoeken.